واکنش شهردار اردکان فارس به احتمال کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر یاسوج و بازگشت به شهرداری سی سخت
شهردار سابق سی سخت و شهردار حال حاضر شهر اردکان فارس به برخی شایعات مبنی بر احتمال ورود وی به کارزار انتخاباتی پنجمین دوره شورای شهر اسلامی شهر یاسوج پاسخ داد.
عبدالمطلب رهنما شهردار سابق سی سخت و شهردار حال حاضر شهر اردکان فارس در گفت و شنود با سفیر دنا به برخی شایعات مبنی بر احتمال ورود وی به کارزار انتخاباتی پنجمین دوره شورای شهر اسلامی شهر یاسوج پاسخ داد.
رهنما در این باره گفت :شایعات مطرح شده در فضای مجازی به دیدار هفته پیش جمعی از اردکانی های ساکن شهر یاسوج در محل کارم برمیگردد. وی با بیان اینکه هفته گذشته جمعی از شهروندان اردکانی ساکن یاسوج برای طرح پیشنهادی جهت حضور در انتخابات شورای شهر یاسوج در دفتر محل کارم حضور یافتند ابراز کرد:این افراد به جهت اعلام حمایت در صورت کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر یاسوج حضور یافتند.
شهردار اسبق سی سخت با اشاره به اینکه تا کنون تصمیمی در رابطه با پیشنهاد مطرح شده نگرفته ام افزود: با توجه به فرصت زیاد پیش رو تا انتخابات در حال حاضر حضور یا عدم حضورم را نه تایید و نه رد میکنم.
رهنما در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تا کنون پیشنهادی برای حضورتان در سایر استانهای کشور به شما ارایه شده عنوان کرد:طی دو سال گذشته و بخصوص سال جاری پیشنهادات متعددی از شهرهای استان خوزستان ،بوشهر و تهران مطرح شده که در برخی موارد به علت عدم توافق و یا مخالفت اعضای شورای شهر اردکان بر سر هیچکدام از پیشنهادات به نتیجه نرسیده نرسیده ایم.
وی خاطر نشان کرد: چندین جلسه برای رفتن به یکی از شهرهای استان تهران گرفته شد ولی در نهایت واکنش اعضای شورای اردکان منتفی شد.
شهردار اردکان فارس یادآور شد: حداقل تا پایان دوره چهارم شورای شهر در خدمت مردم شهر اردکان خواهم بود. شهردار اسبق سی سخت در ادامه در پاسخ به سوالی که در برخی محافل و مجالس مبنی بر بازگشت وی به شهرداری و یا شورای شهر سی سخت مطرح میشود تصریح کرد: به نظر میرسد این شایعات که بارها به گوش خود من هم رسیده ساخته و پرداخته ذهن افراد است چرا که پیش از آمدنم به اردکان چندسال در سی سخت بودم و اگر قصد برگشت داشتم از اول به اردکان نمیرفتم.
وی با اشاره به اینکه این موضوع تا کنون حتی به ذهنم خطور نکرده افزود:طی چند سالی که در سی سخت بودم برنامه هایی که در ذهن داشتم اجرایی شدند و احساس میکنم امتحانم را پس داده ام و اکنون نوبت دیگر جوانان است که پا به این میدان بگذارند.
رهنما در پایان با بیان اینکه به شخصه خوشحال میشوم که نشستهایی با اعضای شورای شهر و شهردار سی سخت در جهت تبادل تجربیات و پیشنهادات به یکدیگر کمک کنیم تاکید کرد: هر گونه شایعه مبنی بر رایزنی توسط بنده برای بازگشت به شهرداری سی سخت را رد میکنم چرا که ترجیح میدهم تمام توانم و انرژی خود را در جایگاهی که هستم صرف کنم
نظرات
نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
پربیننده ترین
- ● تکریم "افشین"؛ معارفه "حاجتمند" در آیین دادستانی دنا
- ● یادواره شهدای جنگ رمضان در ساداتمحمودی دنا
- ● افتتاح پایگاههای مرزبانی دنا در خط مرزی آبادان
- ● فریاد «دربکلات» در بنبست جاده؛ تضاد تلخ میان اصالت تاریخی و زیرساختهای ویران+گزارش مردمی
- ● موج ۱۰۶ با رمز «انتقام» در سیسخت
- ● تهدید خاموش در کمین قطب کشاورزی و گردشگری استان
- ● مدیر جدید کانون بسیج جامعهپزشکی شهرستان دنا منصوبشد
- ● سیسخت قلب تپنده انقلاب در موج ۸۹
- ● میدانداری مردم سیسخت ۹۰ روزه شد
- ● قطار غیرت مردم سیسخت در ایستگاه ۹۱
- ● پل نیمهکاره سیسخت؛ تهدیدی جدی برای جان روستانشینان
- ● موج ۸۸خروش حماسی مارگون در حمایت از انقلاب +تصاویر و فیلم
- ● ۸۸شب حماسه سازی مردم سیسخت در خیابان
- ● یادواره شهدای ساداتمحمودی دنا و شهدای جنگ رمضان
- ● جاده روستای "کوخدان دنا" قربانگاه خودروها
آخرین اخبار
- ■ «تقوای جمعی» رمز نجات جامعه امروز
- ■ سیسخت در مسیر عاشقی اباعبدالله(ع)
- ■ مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در شهرستان مارگون
- ■ شکوه ارادت در سوگ شهدای دشت کربلا
- ■ جاده روستای "کوخدان دنا" قربانگاه خودروها
- ■ تکریم "افشین"؛ معارفه "حاجتمند" در آیین دادستانی دنا
- ■ پل نیمهکاره سیسخت؛ تهدیدی جدی برای جان روستانشینان
- ■ مدیر جدید کانون بسیج جامعهپزشکی شهرستان دنا منصوبشد
- ■ تهدید خاموش در کمین قطب کشاورزی و گردشگری استان
- ■ موج ۱۰۶ با رمز «انتقام» در سیسخت
- ■ فریاد «دربکلات» در بنبست جاده؛ تضاد تلخ میان اصالت تاریخی و زیرساختهای ویران+گزارش مردمی
- ■ افتتاح پایگاههای مرزبانی دنا در خط مرزی آبادان
- ■ یادواره شهدای جنگ رمضان در ساداتمحمودی دنا
- ■ قطار غیرت مردم سیسخت در ایستگاه ۹۱
- ■ میدانداری مردم سیسخت ۹۰ روزه شد