کدخبر: ۱۷۳۹۹۲
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۸
چاپ

مسابقات تنیس روی میز جام دهه فجر در سی سخت برگزار شد+تصاویر

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه تنیس روی میز با حضور36 نفر از تنیسور های شهرهای سی سخت و یاسوج در مرکز شهرستان دنا برگزار شد.

به گزارش سفیر دنا همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی یک دوره مسابقات تنیس روی میز با حضور 36 نفر از تنیسورهای شهرهای سی سخت و یاسوج برگزار در مرکز شهرستان دنا برگزار و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

 

این دوره از مسابقات که با حضور 26 تنیس باز بزرگسال و 10 تنیس باز نونهال برگزار شد رقبا به صورت دو حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت در بخش بزگسالان وحید محرابی موفق به کسب مقام اول، مهرداد موسوی موفق به کسب مقام دوم و مجتبی افشانی موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شدند.

 

در بخش نونهالان نیز محمد مهدی نجفی موفق به کسب مقام اول، محمدعلی نجفی موفق به کسب مقام دوم و پویا جعفری نیز موفق به کسب مقام سوم این رقابتها شدند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.