کدخبر: ۱۷۴۱۴۰
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۸
چاپ

هشدار به دنا نشینان /ستاد بحران و شورای تامین تشکیل جلسه داد

آنفولانزای فوق حاد پرندگان شهر پاتاوه را در نوردید

فرماندار شهرستان دنا از مثبت بودن نتایج آزمایشات بیماری انفولانزای فوق حاد پرندگان در شهر پاتاوه خبر داد و از مردم این شهر خواست نهایت همکاری را با متولیان کنترل این بیماری به عمل بیاورند

به گزارش سفیردنا عباس بهشتی روی فرماندار دنا ساعتی پیش در جلسه مشترک ستاد بحران و شورای تامین شهرستان دنا با اشاره به معدوم سازی پرندگان مبتلا به ویروس آنفولانزای فوق حاد پرندگان گفت:کنترل این بیماری در روستای بن زرد به نحو احسن انجام گرفت.

 

 

وی در این رابطه با بیان اینکه کمیته معدوم سازی متشکل از جهاد کشاورزی ،شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی ،منابع طبیعی و محیط زیست در قالب پنج گروه بود از شیوع این بیماری به شهر پاتاوه از توابع شهرستان دنا خبر داد.

 

 

بهشتی روی با اشاره به اینکه شهر پاتاوه اولین شهر در کشور مبتلا به آنفولانزای فوق حاد پرندگان است افزود:نتیجه نمونه های ارسالی به آزمایشگاه مثبت بوده است.

 

 

فرماندار دنا با اشاره به اینکه کار معدوم سازی طیور آلوده به این بیماری از صبح فردا قبل از ساعت هفت شروع می شود عنوان کرد:از انجا که شهر پاتاوه چسبیده به چند روستای بزرگ است نیاز به کار ویژه دارد.

 


وی با بیان اینکه بنا به نزدیکی شهر پاتاوه به مرکز استان این امر باید به صورت ویژه با همکاری و همیاری مردم در دستور کار قرار بگیرد از مردم شهر و بخش پاتاوه خواست نهایت همکاری را با مجریان کنترل این بیماری به عمل بیاورند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.