در مراسم گرامی داشت رحلت آیت الله هاشمی در سی سخت مطرح شد
برخی از مدیران تدبیر و امید به فکر حفظ پست و میز هستند/ از دولت های قبلی بخاطر زحماتشان تشکر می کنم
این روزها در عرصه مدیریت کهگیلویه و بویراحمد با آن دست و پنجه نرم می کند، دست و پا زدن برخی مدیران استان در خصوص صندلی مدیریتی شان است که به خوبی در صحبت های رضا عسکری آمده است.
به گزارش سفیردنا مراسم چهلمین روز رحلت آیتالله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر ( پنج شنبه۲۸بهمن)در مسجد جامع شهر سی سخت برگزار شد.
سید رضا عسکری، فعال سیاسی استان در این نشست با ابراز گلایه از بعضی همفکران خود که گاهاً مسائلی را فراموش می کنند گفت: برخی از همراهان دولت و مدیران دولت تدبیر و امید محافظه کاری می کنند،آقایان گفتن واقعیت ها جرم نیست،هزینه ها پرداخت شد و صبر کسانی که هزینه ها را پرداختند باعث شد که این دولت برقرار شود.
وی گفت: چرا مدیران،فرمانداران و استانداران در برخی از مناطق کشور از عملکرد دولت در مقابل مخالفین دولت تدبیر و امید دفاع نمی کنند،من نگران این هستم که برخی از دوستان برای حفظ پست و میز از گفتن واقعیت ترس داشته باشند.مخالفین ما را بخوبی می شناسند ،چرا دولت باید مظلوم واقع شود،چرا نگفتید نتیجه برجام شفاف و کامل چیست؟،چرا گفته نمی شود در آن زمان امنتیت بر کشور سایه گسترانده بود.
وی در بخش دیگری آورده است: تا سال ۹۲ اکثریت کشورهای دنیا بر علیه ایران اجماع کرده بودند،همان زمانی که شرایط فروش یک بشکه نفت برای ما وجود نداشت و سرمایه گذران هیچ رغبتی برای کار در ایران نداشتند. چرا دولت باید مظلوم واقع شود،چرا نگفتید نتیجه برجام شفاف و کامل چیست؟،چرا گفته نمی شود در آن زمان امنیت بر کشور سایه گسترانده بود. الحمدالله الان خیلی از کسانی که فعالیت سیاسی داشته اند ،آزاد شده اندو تدبیر نظام و رهبر معظم در خیلی از جاهها بسیار موثر بود. سختی های اداره دولت آقای روحانی کمتر از اداره دولت زمان جنگ نبود.
در همین راستا صحبت های رضا عسکری در خصوص وضعیت نامناسب دولت تدبیر و امید تازه به نظر می رسد و ذکر این نکته که وی در بخشی از صحبت هایش تاکید داشته است که از دولت های قبلی بخاطر زحمات آنها تشکر می کنم.
این برای اولین بار است که یک فعال اصلاح طلب از استان کهگیلویه و بویراحمد به عملکرد خوب دولت های قبل اشاره کرده است. در حالیکه مسئولین ارشد فعلی دولت بارها و بارها از عملکرد دولت قبلی اظهار نگرانی داشته اند و در برخی موارد کم کاری های فعلی را به روی دوش دولت قبلی انباشت کرده اند.
نکته دیگری که این روزها در عرصه مدیریت کهگیلویه و بویراحمد با آن دست و پنجه نرم می کند، دست و پا زدن برخی مدیران استان در خصوص صندلی مدیریتی شان است که به خوبی در صحبت های رضا عسکری آمده است.
وی در بخشی از صحبت هایش آورده است:
"من نگران این هستم که برخی از دوستان برای حفظ پست و میز از گفتن واقعیت ترس داشته باشند"
آن چیزی که همیشه کهگیلویه و بویراحمد از آن رنج می برد وابستگی سیاسیون به صندلی های مدیریتی است که امیدواریم استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تیم مدیریتی استان در این خصوص چاره ی کاری داشته باشند.
منبع:صبح زاگرس
نظرات
پربیننده ترین
- ● تکریم "افشین"؛ معارفه "حاجتمند" در آیین دادستانی دنا
- ● یادواره شهدای جنگ رمضان در ساداتمحمودی دنا
- ● افتتاح پایگاههای مرزبانی دنا در خط مرزی آبادان
- ● میدانداری مردم سیسخت ۹۰ روزه شد
- ● فریاد «دربکلات» در بنبست جاده؛ تضاد تلخ میان اصالت تاریخی و زیرساختهای ویران+گزارش مردمی
- ● موج ۱۰۶ با رمز «انتقام» در سیسخت
- ● تهدید خاموش در کمین قطب کشاورزی و گردشگری استان
- ● مدیر جدید کانون بسیج جامعهپزشکی شهرستان دنا منصوبشد
- ● سیسخت قلب تپنده انقلاب در موج ۸۹
- ● قطار غیرت مردم سیسخت در ایستگاه ۹۱
- ● «تقوای جمعی» رمز نجات جامعه امروز
- ● موج ۸۸خروش حماسی مارگون در حمایت از انقلاب +تصاویر و فیلم
- ● پل نیمهکاره سیسخت؛ تهدیدی جدی برای جان روستانشینان
- ● ۸۸شب حماسه سازی مردم سیسخت در خیابان
- ● یادواره شهدای ساداتمحمودی دنا و شهدای جنگ رمضان
آخرین اخبار
- ■ «تقوای جمعی» رمز نجات جامعه امروز
- ■ سیسخت در مسیر عاشقی اباعبدالله(ع)
- ■ مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در شهرستان مارگون
- ■ شکوه ارادت در سوگ شهدای دشت کربلا
- ■ جاده روستای "کوخدان دنا" قربانگاه خودروها
- ■ تکریم "افشین"؛ معارفه "حاجتمند" در آیین دادستانی دنا
- ■ پل نیمهکاره سیسخت؛ تهدیدی جدی برای جان روستانشینان
- ■ مدیر جدید کانون بسیج جامعهپزشکی شهرستان دنا منصوبشد
- ■ تهدید خاموش در کمین قطب کشاورزی و گردشگری استان
- ■ موج ۱۰۶ با رمز «انتقام» در سیسخت
- ■ فریاد «دربکلات» در بنبست جاده؛ تضاد تلخ میان اصالت تاریخی و زیرساختهای ویران+گزارش مردمی
- ■ افتتاح پایگاههای مرزبانی دنا در خط مرزی آبادان
- ■ یادواره شهدای جنگ رمضان در ساداتمحمودی دنا
- ■ قطار غیرت مردم سیسخت در ایستگاه ۹۱
- ■ میدانداری مردم سیسخت ۹۰ روزه شد