کدخبر: ۱۷۴۴۶۱
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۴
چاپ

خط و نشان رئیس دادگستری کهگیلویه و بویر احمد به متخلفین انتخاباتی/متخلفان در ملا عام مجازات می شوند

مدیر کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمدبا اشاره به مجازات افرادمتخلف در سایر انتخابات دوره های گذشته در کهگیلویه وبویراحمد افزود:کاندیدهایی که ستاد انتخاباتی دارند طایفه کشی و قشون کشی کنند و موجب اخلال در امنیت استان شوندمطمئن باشند ما امنیت آنها را به هم خواهیم زد.

به گزارش سفیردنا به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در اولین جلسه ستاد نظارت و پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه اهمیت امنیت هر جامعه در آیات متعددی از قرآن بیان شده و مورد تایید ائمه معصومین ع بود ،گفت:خداوند در آیه 112 سوره نحل فرموده است که در هرجامعه ای امنیت وجود داشته باشد نعمت های خود را به سوی آن جامعه سرازیر می کند.

 

مدیرکل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد افزود:از همه کسانی که می خواهند از فرد یا افراد کاندید انتخابات حمایت کنند خواهش و تمنا داریم که به دنبال تبلیغات زود هنگام و مسائل قومی و طایفه گرایی و همچنین توهین و تخریب دیگران نباشنددر حالی که به دنبال رقابت سالم باشند اشکالی ندارد ولی طایفه کشی تخلف محسوب می شود.

 

وی در توصیه به کاندید های انتخابات شورای شهر که در اردیبهشت سال آینده برگزار می شود ،اظهار کرد: اطرافیان و طرفداران خود را کنترل کنند و در صورت بروز تخلف در این زمینه اولین کسی که مورد مجازات قرار می گیرد خود فرد کاندید است.

 

مزارعی عنوان کرد:نامزد های انتخاباتی شورا های اسلامی در صورت بروز تخلف از طرف خودشان و اطرافیانشان که موجب اخلال در امنیت شود مورد اشد مجازات قرار می گیرند و حتی اگر نیاز بود در ملا عام شلاق می خورند.

 

مدیر کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمدبا اشاره به مجازات افرادمتخلف در سایر انتخابات دوره های گذشته در کهگیلویه وبویراحمد افزود:کاندیدهایی که ستاد انتخاباتی دارند طایفه کشی و قشون کشی کنند و موجب اخلال در امنیت استان شوندمطمئن باشند ما امنیت آنها را به هم خواهیم زد.

 

وی عنوان کرد: اول خواهش و سپس انزار ما را جدی بگیرند و بدانند که امنیت و آرامش مردم برای دستگاه قوه قضائیه مهمتر از هر چیزی است.

 

مزارعی با بیان اینکه تخلفات در فضای مجازی رصد می شود ، تصریح کرد:از همه رسانه ها ،صدا و سیما،و همه کسانی که در فضای مجازی کار می کنند می خواهیم که در این حوزه بزرگ نمایی نکنند واقعیت ها منعکس شود،از ایجاد تشنج جلوگیری کنند ،ضمن اینکه رسالت اطلاع رسانی را به جای می آورند رسالت حفظ امنیت و آرامش رانگهدارند.

 

رییس ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: اگر تخلفاتی در حوزه فضای مجازی و رسانه صورت گیرد به طور جدی با آنها برخورد می شود.

 

وی خطاب به مدیران و مسئولان دستگاه های دولتی گفت: استفاده از هرگونه وسایل دولتی برای تبلیغات در انتخابات آینده تخلف محسوب می شود.

 

مزارعی افزود: علاوه بر این حتی استفاده از شخصیت ها و وجه حقوقی مدیران و مسئولان برای حمایت از کاندید خاصی تخلف محسوب و با اشد مجازات با آنها برخورد خواهد شد.

 

با مدیرانی که امکانات دولتی را در اختیار کاندیدهای انتخاباتی قرار دهند برخورد خواهد شد

مدیر کل داد گستری کهگیلویه وبویراحمدهمچنین با استفاده از خودرو های دولتی در ساعات غیر اداری اشاره کرد و گفت:ماشینهای اداری که در وقت غیر اداری استفاده می شوند و ما آنها را در سطح خیابان ها و مناطق می بینیم با آنها برخورد خواهد شد.

 

مزارعی به کاهش چشمگیر نزاع ها در یک سال گذشته اشاره و تصریح کرد:با هرگونه تخریبی که موجب اخلال در امنیت و آرامش مردم و خدشه دار شدن نظام جمهوری اسلامی ایران که شهیدان زیادی به پای آن جان خود را فدا کرده اند شود برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

 

وی درپایان از ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات استان خواست تا ستاد های انتخاباتی خود را برای رصد و کنترل در شهرستان ها راه اندازی و با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و پلیس فتا تخلفات رصد و در این زمینه فرهنگ سازی صورت گیرد.

انتهای پیام /

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.