کدخبر: ۱۷۴۹۴۲
۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۲۴
چاپ

بانوی پرتابگر سی سخت موفق به کسب مدال طلای مسابقات قهرمان کشوری شد

بانوی پرتابگر سی سخت که به نمایندگی از استان کهگیلویه و بویر احمد به مسابقات قهرمانی بانوان اعزام شده بود موفق به کسب مدال طلا از این رقابتها شد.


به گزارش سفیردنا رقابت های دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی بانوان کشور که از صبح روز دو شنبه در ورزشگاه حافظیه شهر شیراز آغاز شده بود، روز گذشته( سه شنبه) 22 فروردین ماه با برگزاری رشته های مختلف به کار خود پابان داد.

 

این رقابتها با حضور تیمهایی از سراسر کشور در استان فارس برگزار شد که در نهایت سحر ضیایی پرتابگر شهر سی سخت که به نمایندگی از استان کهگیلویه و بویر احمد به این رقابتها رفته بود با اختلاف فراوان موفق به کسب مدال طلای شد.


ضیایی که در رشته پرتاب نیزه در این رقابتها شرکت کرده بود توانست با پرتابی معادل 44 متر و 78 سانتی متر مقام اول این رقابتها را کسب کند و بعد از وی پرتابگرانی از استان تهران و گلستان با اختلاف 16 و 17 متر در سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند.


ضیایی از سال ۱۳۹۱ تاکنون عنوان دار مقام های اول رده های سنی پرتاب نیزه بانوان کشور، سوم مسابقات بانوان غرب آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد.

 

وی طی سالهای ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ بدلیل مصدومیت دور از میادین ورزشی رشته بود که بعد از رفع دوران مصدومیت به عرصه ملی برگشته و سعی دارد مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا که تیرماه ۱۳۹۶ در هندوستان برگزار خواهد شد را به دست بیاورد 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.