کدخبر: ۱۷۵۲۲۴
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۳
چاپ

درخشش ووشو کاران پاتاوه در مسابقات ووشو چهار جانبه کشور

ووشو کاران شهر پاتاوه موفق به کسب مقام اول مسابقات ووشو چهار جانبه جنوب کشور شدند.

به گزارش سفیردنا تیم یازده نفره ووشو شهرستان دنا با مربی گری محمد لشکری با حضور در مسابقات ووشو چهارجانبه استان بوشهر موفق به کسب مقام اول این دوره از رقابتها شد.

 

در این رقابتها که در رده های نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان و با حضور تیمهایی از استان فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و استان خوزستان برگزار شده بود تیم ووشوی پاتاوه که ده نفر از اعضای این تیم را تشکیل میداد موفق به کسب مقام اول این رقابتها شد.

 

در این رقابتها سیروس آبسالان در وزن 70 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا، حسین اقبال نیک در وزن 42 کیلوگرم در رده نوجوانان موفق به کسب مدال طلا،ولی افشین نژاد در رده بزرگسالان و در وزن 52 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا، علی رضا نصرت زاده در وزن 38 کیلوگرم و در رده نوجوانان موفق به کسب مدال طلا،حسن اقبال نیک در وزن 28 کیلوگرم در رده نونهالان موفق به کسب مدال طلا، محمد آذرشین در وزن 22 کیلو و در رده نونهالان موفق به کسب مدال طلا،افشین آراسته در وزن 60 کیلوگرم و در رده جوانان موفق به کسب مدال برنز ،ساعد لشکری در وزن 48 کیلو گرم و در رده بزرگسالان موفق به کسب مدال نقره ،محمد تیموری پور در وزن 52 موفق به کسب مدال نقره شدند.

 

ووشوکاران پاتاوه که با استقبال مردم این بخش به شهر خود بازگشتند خود را آماده مسابقات کشوری که قرار است در یاسوج برگزار شود می کنند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.