کدخبر: ۱۷۵۳۵۱
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸
چاپ

نشست مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد بازنبورداران شهرستان دنا

دراین نشست تعاملی زنبوزداران دارای پروانه درمناطق حفاظت شده خودرا موظف به حفظ محیط زیست دانستند

به گزارش سفیردنا نشست تعاملی زنبورداران دارای پروانه درمناطق حفاظت شده شهرستان دنا در هشتمین روز از خرداد ماه 96 با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

دراین نشست 1 ساعته که در منطقه و در محل پاسگاه محیط بانی گوه گل شهرستان دنا برگزار شد, سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنبورداران را همیاران محیط زیست دانست و گفت: این زنبورداران هستند که با پرورش زنبور , ضمن باروری گل ها, گیاهان و درختان باعث شاداب شدن طبیعت  و نیز ثمردهی بیشتر می شوند.

دراین نشست زنبورداران ضمن تشکر از همکاری خوب و قابل قبول اداره حفاظت محیط زیست استان , خودرا موظف به حفظ محیط زیست دانستند و گفتند: طبیعت خوب باعث پربارتر شدن محصول ما می شود, واین ما هستیم که بیشتراز بقیه از طبیعت سود می بریم. پس خود را ملزم به حفظ محیط زیست میدانیم.

درپایان این نشست زنبورداران قول دادند با محیط بانان همکاری لازم و همه جانبه را داشته باشند.
 
انتهای پیام /

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.