کدخبر: ۱۷۵۳۵۲
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۶
چاپ

اعزام بیش از 40 مبلّغ در ماه مبارک رمضان به شهرستان دنا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا اظهار کرد: بیش از 40مبلغ، در ماه مبارک رمضان در شهرستان دنا به شهرها و روستاها اعزام شدند.

 به گزارش سفیردنا،حجت‌الاسلام رضوانی،رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا با بیان این خبر افزود:به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 43 نفر از مبلغین اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم به مناطق شهری وروستایی،در شهرستان دنا اعزام شدند.
 
رضوانی تصریح کرد:از این تعداد مبلغ اعزامی تعداد 10نفر در بخش مرکزی و33نفر در بخش پاتاوه مستقر شدند.
 
وی افزود:ماه مبارک رمضان فرصت بسیار ارزشمندی است تا انسان در پرتو برکات وفضائل معنوی که در این ماه وجود دارد، بتواند در مسیر بندگی قدم بردارد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.