کدخبر: ۱۷۵۳۷۸
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۷
چاپ

دعوت بانوی پرتابگر دنا به اردوی تیم ملی

بانوی پرتاب گر سی سختی به اردوی تیم ملی دوومیدانی دعوت شد.

به گزارش سفیردنا مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان از حضور بانوی پرتاب گر هم استانی بهمراه مربی استان در اردوی تیم ملی دوومیدانی کشور خبر داد.

 

آرمان قنبرزاده با بیان این خبر اظهار داشت: با توجه به پایان رقابت های انتخابی تیم ملی ،فدراسیون دوومیدانی کشور از 9 دوومیدانی کار برای تشکیل اردوی تدارکاتی پیش از آغاز رقابت های قهرمانی آسیا دعوت به عمل آورد و از استان کهگیلویه وبویراحمد سحر ضیایی قهرمان پرتاب نیزه بانوان کشور بهمراه امید محمدی رئیس هیئت دوومیدانی و مربی تیم ملی در این اردو حضور دارند.

 

مسئول روابط عمومی اداره کل در خصوص زمان و مکان این اردو افزود:این اردو از 24 خرداد ماه تا 12 تیرماه به میزبانی استان فارس و شهر شیراز دراستادیوم حافظیه شیرازدر حال برگزاریست و سحر ضیایی بعنوان ورزشکار و امید محمد محمدی بعنوان مربی رشته پرتاب نیزه در این اردو حضور خواهند داشت .

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.