کدخبر: ۱۷۵۳۹۹
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۸
چاپ

تبریک روز خبرنگار توسط فرماندار دنا

فرماندار دنا طی پیامی روز ۱۷ مرداد،روز خبرنگار را به خبرنگاران و جامعه خبری تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیردنا؛ به مناسبت فرارسیدن 17مرداماه ، روز خبرنگار، عباس بهشتی روی فرماندار دنا طی پیامی این روز را به خبرنگاران وجامعه خبری تبریک گفت. متن پیام در زیر آمده است:

خبرنگاران لحظات نابود شدنى و زوال‏ یافتنى را تثبیت و ابدى مى‏‌کنند.(مقام معظم رهبری مدظله العالی)

سوگند به قلم و آنچه می نگارد…

سوگند پروردگار به قلم، تبلور عظمت و حساسیت حرفه ای مقدس است که همواره با قلم پیوندی جاودانه خورده است.
روز ۱۷ مرداد مزین به نام کسانی است که با تلاش و همت خویش رسالتی بزرگ که همانا افزایش آگاهی عمومی جامعه است را بر دوش می کشند، این روز یادآور مجاهدت ها و زحمات حماسه آفرینیهای است که ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزونتر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند تا در تمام عرصه ها با حضور خود مسئولیتی تاریخی را در بیان واقعیت ها بر عهده دارند.


تلاش شبانه روزی و رسالت خطیر اصحاب رسانه در منعکس نمودن اخبار ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به افکار عمومی و منعکس کردن مشکلات و واقعیتهای موجود در جامعه به مسئولین، اقدامی گران سنگ و ستودنی است.


اینجانب ضمن تبریک این روز به سفیران عرصه قلم و سخن از اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت های دولت تدبیر و امید و پشت سر گذاشتن رفراندوم تاریخی و حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست محترم جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ،ارائه گزارش خدمات نظام جمهوری اسلامی قدردانی و برای مجاهدان بی ادعای این عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق را دارم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

عباس بهشتی روی
فرماندار دنا

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.