کدخبر: ۱۷۵۴۳۰
۰۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۱
چاپ

نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس:

عدم وجود واحد صنعتی در استان ناشی ازمحرومیت است/سهم یک درصدی کهگیلویه و بویراحمد از صنعت

نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس گفت: سهم استان از صنعت تنها یک درصد است.

به گزارش سفیردنا، غلام محمد زارعی در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به مناسبت هفته دولت برگزار شد، افزود: دولت مردان ثابت کردند که خدمت گذاران واقعی مردم هستند و دولت تدبیر و امید از نمونه هاست.

وی به اولین سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به این استان اشاره داشت و اظهار کرد: این سفر نشان داد که چشم انداز خوبی در آینده دارد.

نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس با اشاره به رای قاطع فراکسیون ولایی مجلس به شریعت مداری، تصریح کرد:این رای قاطع نشان از اعتماد اکثر نمایندگان مجلس به وزیر بوده و می طلبد و امیدواریم که در آینده این اعتماد ساری و جاری شود.

زارعی با اشاره به اینکه این استان به علت نداشتن جاده و خدمات دیگر بعد از انقلاب تنها مشغول راه سازی بوده است، ادامه داد: همین کار باعث شده که سهم استان در صنعت تنها یک درصد باشد.

وی گفت: این استان ظرفیت های بالقوه و بالفعلی در حوزه صنایع و معادن و آب دارد که امیدواریم با طرح آمایش صنعت دولت دوازدهم شاهد رشد سه الی چهار درصدی صنعت در این استان باشیم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.