کدخبر: ۱۷۵۶۵۰
۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۲
چاپ

در کنگره مسافری از فلوریدا مطرح شد

انتقاد شدید هم‌اتاقی «شهید طیب» از مسوولان کهگیلویه؛ اگر کار می‌کردید وضعیت اینگونه نبود

امرالله اشتری هم اتاقی شهید «هدایت الله طیب» در فلوریدا گفت: فردا فریادهایم را در جمع مسؤلان کهگیلویه و بویراحمد خواهم زد.

به گزارش سفیر دنا؛هم‌اتاقی شهید «هدایت الله طیب» در فلوریدا گفت:فردا در جمع مسئولان همه مسائل را خواهم گفت و فریادهایم راخواهم زد، مسوولان ما باید مصداق واقعی کار و عمل باشند، اگر قرار است دوباره کنگره ای باشد و به اینجا مکان بیایم، امیدوارم دیگر شاهد این وضعیت نباشیم، و مسوولان استان هم همتی کنند و به روستای موگر سرو سامانی بدهند.
به گزارش کبنا از دهدشت، عصر امروز کنگره ملی مسافری از فلوریدا شهید «هدایت الله طیب» در زادگاه وی (موگر) با حضور مسئولان، اقشار مختلف مردم و جمعی از دوستان و همرزمان آن شهید والامقام برگزار شد.

امرالله اشتری هم‌اتاقی شهید طیب در ادامه با بیان اینکه یکی از وصیت‌های شهید «طیب» این بود که «مرا در زادگاهم موگر دفن کنید تا از قبل شهادت من، این منطقه آباد شود»، اظهار کرد: پس از گذشت ۲۸ سال از شهادت ایشان هنوز جاده‌ی مناسبی در این منطقه‌ال وجود ندارد که دوستان و همرزمان و زائران آن شهید بزرگوار، بتوانند به گلزار مطهر ایشان دسترسی داشته باشند.

وی با اشاره به خدمات نظام اسلامی و قدردانی از مسوولان، بیان داشت: مسوولان ما خیلی کار کردند و دست مسئولان درد نکند! اما امروز با دیدن مسیر این روستا بسیار متأثر شدم،  چرا که مسئولان نسبت به مسیر گلزار شهید والامقام طیب خیلی کم لطفی کرده‌اند.

همرزم شهید طیب در ادامه افزود: مسئولان اگر نگاهی بیندازند، متوجه خواهند شد که این همه زمین بلا استفاده رها شده است و حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ خانوار روستایی زمین‌های زراعی و با قابلیت کشاورزی را رها کرده‌اند و رفته‌اند! بعد می‌گویند، مشکلات اقتصادی را چگونه حل کنیم؟ ما باید از شعار به شعور برسیم تا زمانی که فقط شعار می‌دهیم وضعمان همین است که همین است.

اشتری در ادامه به ویژگی‌های شهید طیب گریزی زد و گفت: شهید «هدایت الله طیب» جلوه‌ها و زیبایی‌های دنیای غرب، جایی که مدینه فاضله خیلی از افراد است را ترک کرده و به سرزمین خود آمد و به میدان جنگ شتافت تا امنیتی که امروز ما آن را شاهد هستیم در این سرزمین طنین‌انداز شود.

اشتری با بیان اینکه باید عملکرد مسوولان مورد بررسی قرار گیرد و زیر ذربین برود، خطاب به مسوولان اظهار کرد: اگر سالی ۵۰۰ متر جاده می‌ساختید تا الان مسیر گلزار شهید هدایت الله طیب را ساخته بودید.

وی تصریح کرد: اگر این شهدای عزیز نبودند، فرماندار، فلان مدیر، بخشدار و استانداری هم نبود.

اشتری با ابراز گلایه از این وضعیت، افزود: فردا در جمع مسئولان همه مسائل را خواهم گفت و فریادهایم راخواهم زد، مسوولان ما باید مصداق واقعی کار و عمل باشند، اگر قرار است دوباره کنگره ای باشد و به اینجا مکان بیایم، امیدوارم دیگر شاهد این وضعیت نباشیم، و مسوولان استان هم همتی کنند و به روستای موگر سرو سامانی بدهند.
روز دوم کنگره ملی شهید هدایت الله طیب فردا ۲۷ آذر ماه در فرهنگسرای ارشاد (آزادگان) برگزار می‌شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.