در جلسه شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد
دفاع سخت از دولت «احمدینژاد» در استانداری کهگیلویه وبویراحمد/ صحبتهای تند «فرهادی» در حمایت از عملکرد دولت نهم و دهم
رئیس گروه نظارت فنی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تمامی پروژههای استان کهگیلویه وبویراحمد در دوره دولت احمدینژاد کلنگ زنی شده است، و مسوولان استان بهجای بهرهبرداری از این پروژهها تنها عملکرد دولت نهم و دهم را به تمسخر گرفتهاند.
به گزارش سفیر دنا؛ سیاوش فرهادی در نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار و مدیران عضو این دستگاه برگزار شد، اظهار کرد: تمامی پروژههای استان کهگیلویه و بویراحمد در دوره دولت احمدینژاد کلنگ زنی شده است، و مسوولان استان به جای بهرهبرداری از این پروژهها تنها عملکرد دولت نهم و دهم را به تمسخر گرفتهاند.
فرهادی در ادامه افزود: پروژههای سد تنگ سرخ، پل سوم بشار یاسوج و همه پروژههای استان کهگیلویه وبویراحمد که در دولت نهم و دهم کلنگ زنی شده است، حال مسوولان این استان توضیح دهند که در این چهار سال گذشته برای بهرهبرداری از این پروژهها در شهرستان بویراحمد چه اقداماتی انجام دادهاند.
وی افزود: مرکز استان همچون بچهای که بعد از پدر به دنیا آمده است، با مشکلات و آسیبهای جدی روبرو است و الان کسی که در یاسوج متولد شده خودش را یاسوجی نمیداند.
وی در خطاب به مسوولان کهگیلویه وبویراحمد گفت: کدام یک از پروژههای استان کلنگ زنی و بهره برداری شده است؟ گردشگران برای مشاهده آبشار یاسوج به این استان سفر میکنند، اما امروز ببینید چه بر سر این آبشار آوردهاید، و همیشه برای عملکرد ضعیف خود یک توجیه موجهای دارید.
فرهادی با بیان اینکه شهر یاسوج بهعنوان مرکز استان پیشانی استان کهگیلویه وبویراحمد به حساب میآید، افزود: مگر شهر یاسوج با بقیه شهرهای استان فرق دارد؟ اگر یک کلمه از سخنانم ایراد دارد از خودتان دفاع کنید.
وی افزود: پل سوم بشار چندین سالی است که بلاتکلیف رها شده، متاسفانه همه چیز در این شهر مسخره بازی شده است، و من میدانم میخواهید چهار سال دیگر در این پست مدیریتی وقت بگذرانید و بروید دنبال شغل بعدی خود،متاسفم، مسخرهبازی شده است. میدانم میخواهید چه کاری کنید.
این مسوول افزود: پل سوم بشار یاسوج یک نقطه حیاتی برای استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار میرود و از پروژههای اولویت دار استان میباشد، اما از سال ۸۲ تاکنون در وضعیت بلاتکلیف به سر میبرد.
نظرات
پربیننده ترین
- ● تکریم "افشین"؛ معارفه "حاجتمند" در آیین دادستانی دنا
- ● «تقوای جمعی» رمز نجات جامعه امروز
- ● یادواره شهدای جنگ رمضان در ساداتمحمودی دنا
- ● افتتاح پایگاههای مرزبانی دنا در خط مرزی آبادان
- ● میدانداری مردم سیسخت ۹۰ روزه شد
- ● موج ۱۰۶ با رمز «انتقام» در سیسخت
- ● مدیر جدید کانون بسیج جامعهپزشکی شهرستان دنا منصوبشد
- ● تهدید خاموش در کمین قطب کشاورزی و گردشگری استان
- ● قطار غیرت مردم سیسخت در ایستگاه ۹۱
- ● فریاد «دربکلات» در بنبست جاده؛ تضاد تلخ میان اصالت تاریخی و زیرساختهای ویران+گزارش مردمی
- ● سیسخت در مسیر عاشقی اباعبدالله(ع)
- ● مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در شهرستان مارگون
- ● پل نیمهکاره سیسخت؛ تهدیدی جدی برای جان روستانشینان
- ● شکوه ارادت در سوگ شهدای دشت کربلا
- ● یادواره شهدای ساداتمحمودی دنا و شهدای جنگ رمضان
آخرین اخبار
- ■ «تقوای جمعی» رمز نجات جامعه امروز
- ■ سیسخت در مسیر عاشقی اباعبدالله(ع)
- ■ مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در شهرستان مارگون
- ■ مراسم سوگواری عاشورا در جوار حرم امامزادگان بیبی خاتونون شهرستان مارگون
- ■ شکوه ارادت در سوگ شهدای دشت کربلا
- ■ جاده روستای "کوخدان دنا" قربانگاه خودروها
- ■ تکریم "افشین"؛ معارفه "حاجتمند" در آیین دادستانی دنا
- ■ پل نیمهکاره سیسخت؛ تهدیدی جدی برای جان روستانشینان
- ■ مدیر جدید کانون بسیج جامعهپزشکی شهرستان دنا منصوبشد
- ■ تهدید خاموش در کمین قطب کشاورزی و گردشگری استان
- ■ موج ۱۰۶ با رمز «انتقام» در سیسخت
- ■ فریاد «دربکلات» در بنبست جاده؛ تضاد تلخ میان اصالت تاریخی و زیرساختهای ویران+گزارش مردمی
- ■ افتتاح پایگاههای مرزبانی دنا در خط مرزی آبادان
- ■ یادواره شهدای جنگ رمضان در ساداتمحمودی دنا
- ■ قطار غیرت مردم سیسخت در ایستگاه ۹۱