واکاوی پروژه شکست خورده ورزشگاه 15هزار نفری مرکز استان/پیری زودرس و فرسایش تدریجی در انتظار آشیانه پرندگان+تصاویر
ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج که چندین سال از افتتاح آن می گذر و عده ای آن را آشیانه پرندگاه می خوانند دچار پیری زودرس شده و روند فرسایشی را دنبال می کند چرا که نه تیم فوتبالی وجود دارند در آن باز کند و نه تیم های بزرگ راغب اند پا در آن بگذارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیردنا؛ روند فرسایشی ساخت این ورزشگاه هم برای خود قصهای طولانی دارد و البته از همه مهمتر روند نامگذاری این ورزشگاه که از ابتدا به نام شهید ورزشکار علی فتاحی کلنگزنی شد اما به یکباره نام آن شهید ورزشکار را از روی ورزشگاه برداشتد و نام آزادی را بر آن حک کردند که هنوز برای مردم و ورزشکاران و خانواده شهید این موضوع قابل هضم نیست.
ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج که چندین سال از افتتاح آن می گذر دچار پیری زودرس شده و روند فرسایشی را دنبال می کند چرا که نه تیم فوتبالی وجود دارند در آن باز کند و نه تیم های بزرگ راغب اند پا در آن بگذارند.
بیش از ۶۰ میلیارد تومان برای این ورزشگاه هزینه شد ولی اکنون هیچ کاربردی که برای ورزش استان ندارد هیچ؛ نگهداری آن نیز برای مسوولان به یک معضل تبدیل شده است.
ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج از ابتدا هم مورد انتقاد بود از اینکه در یکی از نقاط شلوغ شهر است و با هر بازی موجبات ترافیک سنگین خواهد شد. از اینکه دکل هایش برای پروازهای یاسوج مشکل دارد و ... اما مشکل اصلی کماکان این است که ورزشگاه در سایه بی توجهی در حال مستهلک شدن است.
ورزشگاه با حضور گودرزی وزیر وقت ورزش در میان انبوه بنرهای تقدیر و تشکر مثل همیشه از غلام محمد زارعی تا خادمی استاندار، ایزدپور مدیرکل وقت و حتی معاون ورزش و جوانان استان در اردیبهشت سال 94 افتتاح شد، ولی از آن تاریخ تاکنون کسی شاهد هیچ رویداد ورزشی در این ورزشگاه نبوده است.
در زلزله 5 ریشتری بهار امسال نیز مشخص شد ورزشگاه فاقد ابتدایی ترین اصول ایمنی است . ولی همه مشکل متوجه زلزله نبود، بلکه صندلی ها و چمن ورزشگاه نیز به جهت عدم نظارت و رسیدگی دچار آسیب اساسی شده اند تا اینکه در نهایت دادستانی استان به عنوان مدعی العموم برای رسیدگی وارد این موضوع شد.
اکنون به این نتیجه می رسیم که این ورزشگاه که برخی آن را آشیانه پرندگان می خوانند، با این روندی که در پیش گرفته است تنها یک پروژه شکست خورده محسوب می شود و هیچ گونه فایده ای بر ای شهروندان نداشته است و تنها مراسمی که پس از چندید سال در آن برگزار شد فقط گردهمایی هیئت های ورزشی استان بود و بس!
انتهای پیام/د
نظرات
پربیننده ترین
- ● تکریم "افشین"؛ معارفه "حاجتمند" در آیین دادستانی دنا
- ● یادواره شهدای جنگ رمضان در ساداتمحمودی دنا
- ● افتتاح پایگاههای مرزبانی دنا در خط مرزی آبادان
- ● میدانداری مردم سیسخت ۹۰ روزه شد
- ● مدیر جدید کانون بسیج جامعهپزشکی شهرستان دنا منصوبشد
- ● فریاد «دربکلات» در بنبست جاده؛ تضاد تلخ میان اصالت تاریخی و زیرساختهای ویران+گزارش مردمی
- ● موج ۱۰۶ با رمز «انتقام» در سیسخت
- ● تهدید خاموش در کمین قطب کشاورزی و گردشگری استان
- ● سیسخت قلب تپنده انقلاب در موج ۸۹
- ● «تقوای جمعی» رمز نجات جامعه امروز
- ● قطار غیرت مردم سیسخت در ایستگاه ۹۱
- ● ۸۸شب حماسه سازی مردم سیسخت در خیابان
- ● پل نیمهکاره سیسخت؛ تهدیدی جدی برای جان روستانشینان
- ● یادواره شهدای ساداتمحمودی دنا و شهدای جنگ رمضان
- ● جاده روستای "کوخدان دنا" قربانگاه خودروها
آخرین اخبار
- ■ «تقوای جمعی» رمز نجات جامعه امروز
- ■ سیسخت در مسیر عاشقی اباعبدالله(ع)
- ■ مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در شهرستان مارگون
- ■ شکوه ارادت در سوگ شهدای دشت کربلا
- ■ جاده روستای "کوخدان دنا" قربانگاه خودروها
- ■ تکریم "افشین"؛ معارفه "حاجتمند" در آیین دادستانی دنا
- ■ پل نیمهکاره سیسخت؛ تهدیدی جدی برای جان روستانشینان
- ■ مدیر جدید کانون بسیج جامعهپزشکی شهرستان دنا منصوبشد
- ■ تهدید خاموش در کمین قطب کشاورزی و گردشگری استان
- ■ موج ۱۰۶ با رمز «انتقام» در سیسخت
- ■ فریاد «دربکلات» در بنبست جاده؛ تضاد تلخ میان اصالت تاریخی و زیرساختهای ویران+گزارش مردمی
- ■ افتتاح پایگاههای مرزبانی دنا در خط مرزی آبادان
- ■ یادواره شهدای جنگ رمضان در ساداتمحمودی دنا
- ■ قطار غیرت مردم سیسخت در ایستگاه ۹۱
- ■ میدانداری مردم سیسخت ۹۰ روزه شد