کدخبر: ۱۷۶۳۰۹
۱۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۱۲
چاپ

دادستان دنا در گفت‌وگو با سفیردنا:

زندان سی سخت لاز م است ولی در مکان نامناسبی قرار دارد/شهر بدون زندانی مهم است نه بدون زندان!

ملک حسینی بیان کرد: قرار گیری زندان در منطقه مسکونی موجب افزایش بار روانی برای سکنه و مسافران می شود و از لحاظ امنیتی ایراد دارد ولی باید به سمتی برویم که زندانی نداشته باشیم نه زندان، چون زندان برای هر شهر نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیردنا؛ دادستان شهرستان دنا در خصوص زندان شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا گفت: ما ناگزیر هستیم که این بازداشتگاه را داشته باشیم چرا که سی سخت مرکز شهرستان دنا بوده و زندانی ها را مجبوریم با هزینه بالا به یاسوج انتقال دهیم و هزینه هایی نیز متحمل خانواده های آنان می شود.

 

 

ملک حسینی بیان کرد: زندان برای هر شهری نیاز است ولی باید سعی شود با اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه که زندانی نداشته باشیم، و زندان به نوعی این یک خدمت به خانواده زندانی هاست.

 

 

دادستان دنا گفت: در یک شهر توریستی با جاذبه های گردشگری فراروان، قرارگیری زندان در منطقه مسکونی مناسب نیست ولی باتوجه به اینکه مراحل ساخت آن رو به اتمام است و هزینه زیادی صرف ساخت آن شده است دیگر نمی شود آن را جا به جا کرد.

 

 

ملک حسینی بیان کرد: قرار گیری زندان در منطقه مسکونی موجب افزایش بار روانی برای سکنه و مسافران می شود و از لحاظ امنیتی ایراد دارد و باید به سمتی برویم که زندانی نداشته باشیم نه زندان، چون زندان برای هر شهر نیاز است.

 

 

گفتنی است: این بازداشتگاه 150 نفره در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و در دو طبقه با مساحتی بالغ بر 1200 متر مربع زیربنا ساخته شده است.

انتهای پیام/د

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.