کدخبر: ۱۷۶۳۵۶
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۶
چاپ

به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد:

«چارزبر»به گورستان منافقین تبدیل شد/جریان نفاق در فضای مجازی در حال تخریب ارزش های انقلاب است

صدرالحسینی: جریان نفاق و فرقه رجوی همچنان در قالب اقدامات جنگ نرم و در چارچوب فضای مجازی و اینستاگرام و توییتر در حال تخریب باورها ارزش ها و حقایقی است که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

دکتر سید رضا صدرالحسینی تحلیل گر سیاسی و کارشناس مسائل بین الملل به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و شکست ننگین فرقه منحوس منافقین در گفتگو با سفیردنا گفت: با توجه به اینکه در آستانه عملیات غرور آفرین و پیروزمندانه مرصاد هستیم چقدر خوب است که نسل جدید اطلاع کامل از این عملیات همه جانبه که با توجه به حضور منافقین کوردل که تصور می کردند می‌توانند با کمک صدام در یک شرایط مناسب مجدداً انتقام خود را از مردم بگیرند، داشته باشند. واقعیت امر این است که منافقین می خواستند در زمانی که جمهوری اسلامی در یک شرایط بسیار مناسبی درگیر دفاع مقدس بود و روزهای پایانی جنگ را ملت ایران می گذراندند با یک عملیات ناجوانمردانه از جانب گروهکی که از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با کمک و حمایت سرویس‌های اطلاعاتی به نظام سلطه خدمت می کردند روبه رو شد. در حقیقت از بعد از سال ۱۳۶۰ که بنی صدراز ریاست جمهوری عزل شد جریانی به اسم مجاهدین خلق که در حقیقت چهره نفاق آنها درون زندان ها هم مشخص شده بود با یک سری اقدامات بسیار سخت و گرایشات سنگین تروریستی در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفت. عملاً ماهیت این تروریست‌ها بر اساس فرمان بری از نظام سلطه برای فروپاشی انقلاب نورسته ایران بود، جذب بعث توانست در اوج درگیری‌های نظامی از آنها استفاده کند و پس از اقداماتی که منافقین نتوانستند در داخل کشور انجام دهند به صدام کافر که کافر به جهان اسلام بود پناه بردند و صدام پادگان های خود را در اختیار آن‌ها قرار داد و امکانات خوبی نیز به آنها ارائه داد. بدین منظور که این فرقه رجوی بتواند در حقیقت ادامه دهنده مسیر حزب بعث در داخل ایران باشد. جدا از جنایت‌هایی که این فرقه علیه مردم مظلوم ایران انجام داده بودند در ایامی که درعراق بودند برعلیه مردم مظلوم عراق هم جنایات زیادی انجام دادند، تظاهرات مردم عراق علیه صدام را سرکوب کردند و این جریان نفوذ منافقین که در ایران توانسته بود تعداد قابل توجهی از مسوولین و مردم علاقه مند به حزب الله را به شهادت برسانند و همچنین در عراق هم این جنایات را انجام دادند. در واقع آن ها تصور می کردند همزمان با عملیات درد منشانه عراق علیه ایران آنها هم می‌توانند عملیات‌های را انجام دهند و این اتفاق هم افتاد عملیات های مثل چلچراغ، آفتاب، فروغ جاودان برعلیه جمهوری اسلامی ایران انجام دادند. یکی دیگر از موضوعات خیانت های این جریان این بود که در زندان ها این جریان و این فرقه به کمک ماموران استخفارات عراق آمده بودند و برای شکنجه آزادگان و اسرای ایرانی از هیچ کوشش و خیانتی برعلیه ایران کوتاهی نکردند. در عملیات فروغ جاودان که منافقین این نام را نهاده بودند در منطقه ای به نام "چارزبر" در استان کرمانشاه خنثی شد و به دلیل این که در کمین گاه های چارزبر رزمندگان اسلام توانستند در ضربات فراموش نشدنی و نابود کننده ای به منافقین بزنند این عملیات جاودان به عملیات مرصاد و یا کمینگاه تغییر نام پیدا کرد و توانست در تاریخ عملیات های جمهوری اسلامی ماندگاری خود را حفظ کند. از جهت عملیاتی آنها گفته بودند در عرض یک هفته در تهران هستیم و بعد از گذر از گردنه جارزبر ما به کرمانشاه میرسیم در آنجا تعداد زیادی از ما حمایت خواهند کرد و ما بلافاصله پس از آن در مسیر جاده آسفالت به تهران خواهیم رفت و مردم ایران منتظر ما هستند و از ما استقبال می‌کنند و جمهوری اسلامی را به پایان می‌رسانیم و آنها اینچنین نفرات خود را فریب داده بودند که در این عملیات شرکت کنند و توانسته بودند از دقیق ترین و بالاترین امکانات و تجهیزات مدرن که به وسیله نظام سلطه از طریق رژیم صدام به آنها رسیده بود استفاده کنند. در حقیقت این عملیات که بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از جانب حضرت امام انجام شده بود یک جنایت دیگر بود که آنها در جریان نفاق در پرونده خود قرار دادند، تصور آنها این بود که جمهوری اسلامی آمادگی ندارد و می‌تواند به راحتی تهران با توجه به این فضا سازی که انجام داده بود تصرف کند. اما با اقدامات بسیار مردانه و شجاعانه و کارشناسانه که از جانب نیروهای زمینی و هلی برد هوانیروز جمهوری اسلامی انجام شد تعداد کثیری از منافقین به درک واصل شدند و مابقی آنها به عراق فرار کردند و این عملیات یکی از عملیات مهم برای ایران بود. اما نکته حائز اهمیت این است که جریان نفاق همچنان در شکل یارگیری، نفوذ، تخریب و براندازی جمهوری اسلامی است که به نظر می‌رسد با توجه به جریان بازخوانی و واکاوی این اقدام جنایتکارانه جریان نفاق ضروری است که نسل جوان بتواند تشخیص دهد که در حقیقت این جنایت کاران به جمهوری اسلامی سابقه شان چه بوده است و چگونه جنایت را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دادند و چه افراد بی‌گناهی که رقم آنها در این ترورهای شهری به ۱۳ هزار می‌رسد این جریان نفاق و فرقه رجوی چه اقداماتی را برعلیه این ملت انجام داده‌اند و همچنان در قالب اقدامات جنگ نرم و در چارچوب فضای مجازی و در قالب لشکرهای سایبری در حال تخریب باورها ارزش ها و حقایقی است که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد. انتهای پیام/د

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.