کدخبر: ۱۷۶۳۹۴
۰۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹
چاپ

طی صدور بیانیه ای صورت گرفت

بازگشت به کار پرسنل شهرداری سیسخت پس از وعده های امیدوارکننده

پرسنل شهرداری شهر سی سخت که به دلیل عقب افتاده هشت ماهه حقوق و مطالبات خود دست از کار کشیده بوده و تقاضای رسیدگی به وضعیت خود را داشته اند اکنون پس از قول های مساعد مسوولان با صدور بیانیه ای به کار خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیردنا؛ پرسنل شهرداری شهر سی سخت که به دلیل عقب افتاده هشت ماهه حقوق و مطالبات خود دست از کار کشیده بوده و تقاضای رسیدگی به وضعیت خود را داشته اند اکنون پس از قول های مساعد مسوولان با صدور بیانیه ای به کار خود بازگشتند.

 

این پایگاه خبری به منظور رسیدگی به وضعیت این کارکنان که پیگیر مطالبات به حق خود بودند اخباری منتشر کرد و این وضعیت را برای مسوولان گوشزد کرد که عواقت دست از کار کشیدن پرسنل شهرداری برای شهر زیبا و توریستی سیسخت چه خواهد بود.

بیشتر  بخوانید:

کارد به استخوان کارکنان شهرداری سیسخت رسید/انتصاب شهردار جدید سیسخت با موج مطالبه گری همراه بود+تصاویر

پس لرزه اعتصاب کارکنان شهرداری سیسخت و شهر پر از زباله/ شورای شهر دقیقا کجای ماجرا قرار دارند؟+تصاویر

تعدیل نیرو و اخراج از کار در انتظار کارکنان شهرداری سیسخت/کارکنان:هر مسوولی آمد ما را تهدید به اخراج کرد/ آیا مطالبه حقوق هشت ماهه حکمش اخراج است؟

 

متن این اطلاعیه در زیر آمده است:

بسمه تعالی

"بدینوسیله از کلیه همشهریان فهیم و محترم شهر سی سخت بابت تأخیر بوجود آمده در امر خدمت رسانی در سطح شهر سی سخت که به دلیل پیگیری مطالبات به حق پرسنل خدوم شهرداری و رساندن صدای مظلومیت خود به سمع مسئولین بوده و باعث رنجش همشهریان شد صمیمانه عذرخواهی کرده و متعهد می‌ شویم با همت تمام پرسنل زحمت کش این شهرداری، محیط شهر را در اسرع وقت به صورتیکه لایق فرهنگ والای این دیار و مردم شریف شهر سی سخت است . مهیا کنیم.

و حال با توجه به پیگیری‌های بعمل آمده توسط مسئولین امر قول مساعد حاصل شده که به معشیت این کارکنان توجه ویژه ای شود.

ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه محترم شهرسی سخت استاندار محترم، معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری،  مدیرکل محترم دفتر امور شهری جناب آقای مهندس کاظمی و همکاران محترم وی ، مسئولین محترم استانی ، شهرستانی، اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار محترم شهر سی سخت که انصافاً در چند روز گذشته همدرد و همراه این پرسنل بودند ، و نهایت سعی و تلاش جهت پیگیری مطالبات به حق شهرداری را داشتند  تشکر ویژه داریم.

اعلام میداریم به جد و با حداکثر توان خدمات دهی به همشهریان را آغاز و تاپیگیری کامل مطالبات شهرداری خدمتگذار مردم باشیم.

در پایان توفیق روزافزون برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال خواستاریم."
 

از طرف کارکنان شهرداری سی سخت

انتهای پیام/

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.