کدخبر: ۱۷۸۲۲۵
۰۷ فروردین ۱۴۰۵ ساعت ۱۸:۴۲
چاپ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

پایدارسازی شبکه برق کهگیلویه و بویراحمد با وجود بارش‌های سنگین

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پایداری شبکه برق استان باوجود بارش شدید باران و هشدار قرمز هواشناسی خبر داد.

به گزارش سفیردنا؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پایداری شبکه برق استان باوجود بارش شدید باران و هشدار قرمز هواشناسی خبر داد و اعلام کرد که خاموشی‌ها در سال جاری به میزان قابل توجهی کاهش یافته و هدفگذاری برای سال آینده نیز کاهش بیشتر آن است.

یداله رحمانی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان، از تلاش‌ها برای حفظ پایداری شبکه برق در شرایط جوی ناپایدار قدردانی کرد و گفت: با اشاره به بارش‌های سنگین و هشدارهای هواشناسی، از عملکرد مطلوب مسئولان در این زمینه ابراز رضایت داریم.

وی با مقایسه آمار خاموشی‌ها، اظهار داشت: خاموشی برق از ۱۱۰۰ دقیقه در سال ۱۴۰۲ به ۶۰۰ دقیقه در سال ۱۴۰۴ کاهش یافته است و هدفگذاری سال جدید، کاهش خاموشی‌ها به ۴۰۵ دقیقه است.

استاندار همچنین به تشکیل ستاد مدیریت بحران با ورود سامانه بارشی به استان و صدور هشدارهای لازم به مسافران نوروزی و مردم اشاره کرد و افزود: با بازدید از محورهای مواصلاتی استان، از باز بودن تمامی مسیرها علی‌رغم بارش برف و باران و ریزش در برخی محورها اطمینان حاصل کردیم و تردد در راه‌ها جریان دارد.

خبرنگار: فاطیما انصاری راد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.